2011. február 13., vasárnap

Utazások és emberek

Hogyan is folytassam?

Először is azzal a közhellyel, hogy nagyon tetszik nekem itt. Megváltozott minden, én is változom minden nap.

Minden hétvégén utazom. Mindig más városokba. Szerintem ez a keresetemhez mérten jó és sokat tudok fényképezni.

Az emberekről ... háát, leginkább az szimbolizálja ennek a nagyvárosnak, Milánónak a pörgését és stilusát, ami a napokban történt velem.
Öt napja hivogatott telefonon egy vadidegen férfi, hogy találkozzam vele. Azt állitotta magáról, hogy olasz - a beszéde ezt árulta el róla. Az angolt nehezen birta. Nagyon nehezen - és csak azért, mert az "őrült" olaszok földjén nem akartam kihagyni egy esélyt - rávett, hogy ma találkozzam vele, koradélután, egy forgalmas kávézóban. A fickó egyiptomi származású volt, és rettentően törte az angolt - sajnos nekem meg őt kellett letörnöm, mert egyszerűen egy halvány vonást sem találtam rajta abból a tipusból, amit keresek. Ezt nagyon nehéz valakinek megmondani, aki olyan szomorú, mint ő lett. Elképesztő ez a város! Mi jöhet még? 5 hete vagyok itt! Talán őrült vagyok, hogy belementem egy ilyen teljesen vak randiba. Ki tudja egyébként!? Sosem lehet tudni! :)

folyt-köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése